Procedura privind soluţionarea reclamaţiilor
utilizatorilor finali
Modalitatile de inaintare a reclamatiilor:
- prin telefon la numarul 0754371385 Program zilnic intre orele 9-19
- prin sms la numarul 0754371385 Program 24/24 ore
- prin e-mail la adresa : zorinet2017@gmail.com sau taralungacostel@gmail.com
- prin site la adresa : www.zorinet.ro
Este obligatoriu ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale
reclamantului, respectiv numele, detaliile de contact, cod abonat precum si adresa exacta
a locatiei pentru care se formuleaza reclamatia.
Termenul de rezolvare a reclamatiei este de maxim 2 zile lucratoare de
la semnalarea deficientei tehnice de catre utilizator.
In urma receptionarii reclamatiei de catre departamentul tehnic, se va deschide
un tichet cu numar unic de inregistrare, tichet care contine datele de identificare ale
clientului cat si problema semnalata, iar clientul va primi numarul de tichet deschis in
urma solicitarii sale.
O echipa de interventie se va deplasa la client si pe baza unei fise de interventie
solutioneaza problema .
Tichetul se va inchide numai cu acordul clientului dupa remedierea deficientei
tehnice sesizate.
Orice neînţelegere privind reclamaţia va fi rezolvată amiabil. Dacă o astfel de rezolvare nu este posibilă,
clientul poate adresa o plângere către ANCOM (detalii de contact se găsesc pe site-ul
http://www.ancom.org.ro/) sau poate formula o acţiune în faţa instanţelor judecătoreşti competente